diumenge, 11 d’octubre del 2015

Aquesta sóc jo

Sempre m'han dit que sóc una bona noia. M'agrada fer les coses bé i que tot surti perfecte. M'esforço en tot el que faig, es podria dir que sóc molt perfeccionista.

Jugo a vòlei, amb el número onze a l'esquena. Que per cert, m'encanta. Ja fa quatre anys que porto l'onze, i ha passat a ser un dels meus números preferits.

Sempre s'ha fet la pregunta de què volem fer en un futur, crec que vaig saber-ho l'any passat. De moment, l'any que ve vull fer el batxillerat científic, agafant les optatives relacionades amb la biologia. Més tard aniré a la universitat i estudiaré biologia. No sé què faré després, si ser biòloga, professora, potser alguna cosa relacionada amb la medicina... No ho sé, però pel que sé ara mateix, serà relacionat amb l'estudi de la vida i els éssers vius.

Abans de descobrir el món de la biologia, havia pensat ser escriptora (i moltes coses més que ara he esborrat del meu cap). Ara en canvi només escric quan m'ho demanen o intento inventar alguna cançó amb la meva guitarra. No utilitzo l'escriptura tant com abans, però una vegada que començo, acostumo a escriure molt. Suposo que escriure, és una bona forma de desestressar-se, o almenys, a mi em serveix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada